Hamas: İsrail 200 Gündür Ateşkesi İhlal Ediyor
Hamas, Gazze'deki ateşkesin Şarm eş-Şeyh Anlaşması'nın imzalanmasının üzerinden 200 günden fazla bir süre geçtiğini ve bu süreçte İsrail'in "vahşi bir soykırım savaşı" yürüttüğünü duyurdu. Yapılan yazılı açıklamada, İsrail'in sivillere karşı "modern çağın en çirkin suç ve ihlalleri" gerçekleştirdiği belirtildi. Hamas ve diğer Filistinli grupların anlaşma şartlarına sadık kaldığı vurgulandı. Açıklamada, "Anlaşma çerçevesinde İsrailli esirler ve cenazelerin belirlenen takvim doğrultusunda teslimi dahil tüm maddelere, saldırıların neden olduğu büyük yıkıma rağmen tam bağlılık gösterildi." denildi. Hamas'ın açıklamasında, İsrail hükümetinin üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmediği ve "anlaşma bahanesiyle saldırılarına devam ettiği" ifade edildi. İsrail’in ateşkesi her gün ihlal ettiğine dikkat çekilirken, bu ihlallerin…