Otomotiv sektöründeki birçok firma Bitcoin ve diğer tokenlerin değişkenliği nedeniyle kripto paralı ödemeye sıcak bakmıyordu.
Ferrari’nin Pazarlama ve Ticaret Direktörü Enrico Gallier müşterilerinin çoğunun kriptoya yatırım yapması nedeniyle kararın piyasadan ve bayilerden gelen taleplere yanıt olarak geldiğini belirterek şu ifadelere yer verdi:
“Bazıları servetlerini kripto para birimleri etrafında inşa eden genç yatırımcılar. Bazıları portföylerini çeşitlendirmek isteyen daha geleneksel yatırımcılar.”
ASLINDA HEDEF YENİ ZENGİNLER GİBİ DURUYOR
CNBC’nin konuyla ilgili haberine göre Galliera, Ferrari’nin kripto yoluyla kaç araç satmayı hedeflediğini belirtmezken şirketin sipariş portföyünün güçlü olduğunu ve 2025′e kadar tamamen dolu olduğunu ancak şirketin bu genişleyen evreni test etmek istediğini kaydederek, şu sözlere de yer verdi:
“Bu, mutlaka müşterimiz olmayan ancak Ferrari almaya gücü yeten insanlarla bağlantı kurmamıza yardımcı olacak.”
Ferrari yetkilisi, kripto para birimleri aracılığıyla ödeme yapıldığında fiyatların değişmeyeceğini ve ilave bir ücret alınmayacağını da açıklamasında belirtti.
Ferrari’nin açıklamasına göre bu yılın ilk yarısında Amerika bölgesinde 1.800′den fazla otomobil satışı gerçekleştirildi.